عمارت‌های مجلل کاخ‌نشینان مستطیل سبز +عکس بازیکن ها
فرهنگی،اجتماعی
هروقت دیدی تنها شدی بدون خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش ...
درباره ما

به وبلاگ من خوش آمدید
نویسندگان
لینک های ویژه
پیوندهای روزانه
طراح قالب
ثامن تم
دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 179
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


مطالب اخیر وبگاه
این روزها می توان شاهد رقابت عجیب ستارگان فوتبال در خرید ویلاها و منازل مجلل بود که نگاه ها را به خود معطوف کرده است و این نکته که سرانجام پول های این رشته چه می شود.
گروه ورزشی میبدما، لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی تیم بارسلونای اسپانیا برای اقامت دائم خود در کاتالونیا به پنت هاوسی نقل مکان خواهد کرد که به زودی با یک طراحی منحصر به فرد در حومه شهر احداث خواهد شد. در طراحی نمادین منزل جدید لیونل مسی که دِگاریدو، معمار سرشناس اسپانیایی آن را به شکل زمین فوتبال در آورده، سردر منزل کاپیتان تیم ملی آرژانتین به شکل عدد یک و ساختمان خانه مدور و به شکل عدد صفر است تا در کنار هم عدد 10، شماره پیراهن لیونل مسی در بارسا و تیم ملی آرژانتین را تشکیل دهند. قیمت این عمارت مجلل و منحصر به فرد حدود 35 میلیون یورو برآورد شده. با این برآورد قیمت مسی در آینده‌ای نزدیک صاحب گرانقیمت‌ترین خانه مسکونی در بین ستارگان دنیای فوتبال خواهد شد.

این گزارش نگاهی به منازل مجلل ستارگان فوتبال جهان دارد؛ کسانی که بخش عمده ای از پول این رشته به جیبشان سرازیر می شود. این خانه ها و ویلاها ترسیمی از سرانجام گردش های مالی در فوتبال است

کاکا (مادرید)
ساخت یک ویلای مجلل در پایتخت اسپانیا یکي از اولین اقدامات ریکاردو کاکا پس از پیوستن به رئال در سال 2009 بود. ساخت این ویلای مجلل در آن سال 2 میلیون یورو هزینه داشت. کاکا که به تازگی به میلان بازگشته، روی این ویلای 16 خوابه ، 6 میلیون یورو قیمت گذاشته است.



آندرس اینیستا (بارسلون)
ساخت ویلای آندرس اینیستا در سال 2005 به اتمام رسید. این عمارت شامل 12 اتاق، 5 حمام، یک استخر 4 فصل و یک آمفی تئاتر 50 نفره است. خانه اینسیتا به عنوان یکی از گرانقیمت ترین خانه های بارسلون شناخته می شود. در آخرین قیمت گذاری مبلغی حدود 6.4 میلیون یورو برای آن برآورد شده است.

 ماریو بالوتلی (منچستر)
ستاره سابق سیتی علاوه بر جنجال های خود، یک یادگار دیگر هم در شهر منچستر به جا گذاشته است. بعد از جدایی از من سیتی، این بازیکن هنوز موفق به فروش عمارت مجلل خود نشده است. شاید یکی از دلایل عدم موفقیتش قیمت بالای این منزل بزرگ است. بالوتلی روی این عمارت بزرگ 8.5 میلیون یورو قیمت گذاشته است. یک استخر بزرگ سر پوشیده، سالن ورزشی، سینما و زمین گلف، از ویژگی های منحصر به فرد این خانه است.

 کریس رونالدو (منچستر)
خانه مجلل و زیبای کریس رونالدو در شهر منچستر هنوز هم یادآور روزهای درخشان این ستاره پرتغالی در ترکیب شیاطین سرخ است. این ویلای مجلل که در سال 2006 ساخته شده، 10 میلیون یورور ارزش دارد. از زمان رفتن رونالدو از منچستر همچنان خالی از سکنه است. این ویلای 14 خوابه که 1470 متر زیربنا دارد، شامل لوکس ترین امکانات رفاهی است.

 فرانک لمپارد (لندن)
 عمارت لمپارد یکی از 2 عمارت رویایی و منحصر به فرد شهر لندن است. این عمارت در زمینی به مساحت 19500 متر مربع  ساخته شده است. دکوراسیون داخلی ویژه با استفاده از بهترین و گرانقیمت ترین مبلمان، 2 استخر بزرگ، دوازده سرویس بهداشتی، یک زمین تنیس، سینما، دریاچه مصنوعی و یک مسیر اختصاصی برای عبور و مرورو از جمله امکاناتی هستند که این عمارت را به یک رویای دست نیافتنی تبدیل کرده است؛ رویایی که برای رسیدن به آن باید 10.4 میلیون یورو هزینه کرد!

 جان تری (لندن)
به گزارش مشرق، جان تری، دیگر بازیکن چلسی به لطف دریافت دستمزدهای هنگفت از رومان آبراموویج توانست در سال 2006 صاحب یکی از مجلل ترین عمارت های لندن شود. یک سینما با 50 صندلی، یک آکواریوم بزرگ، 12 اتاق خواب، استخر 400 متری و سالن ورزشی مجهز تنها بخشی از امکانات رفاهی این عمارت 11 میلیون یورویی را تشکیل می دهند.

 دیدیه دروگبا (استانبول)
دروگبا زمانی که در لندن زندگی می کرد با خرید یک خانه بزرگ و زیبا خبرساز شد. حالا او در ترکیه هم صاحب یکی از زیباترین و مجلل ترین عمارت های قاره سبز است. قبل از دروگبا، در این عمارت بزرگ که شهرت آن در استانبول زبانزد خاص و عام است، یکی از ثروتمندترین تجار ترکیه ای اقامت داشته. دروگبا برای خرید این ویلای مجلل 15.7 میلیون یورو هزینه کرده است.



 وین رونی (منچستر)

در بهترین و دنج ترین منطقه اعیان نشین منچستر و در نزدیکی خانه فن پرسی و ریو فردیناند، یک خانه بزرگ یا بهتر است بگوییم یک کاخ زیبا خودنمایی می کند. صاحب این کاخ زیبا کسی نیست جز وین رونی، مهاجم خبرساز شیاطین سرخ. رونی بعد از خرید این خانه در سال ۲۰۰۴ چیزی حدود ۴ میلیون پوند هم برای آن هزینه کرد. این قصر استثنایی که شانزده اتاق خواب دارد، امکاناتی نظیر سالن سینما، سالن بدنسازی و راه پله اشرافی مارپیچ را در خود جای داده است. رونی تنها روی باغچه خانه اش رقمی در حدود ۵۰ هزار پوند هزینه کرده است. قسمت غربی این خانه یک استخر سرپوشیده دارد که رختکن و جکوزی نیز در کنار آن تعبیه شده است. قیمت این کاخ مجلل 27 میلون یورو برآورد شده است.

دیوید بکام (منچستر)
زمانی که دیوید و ویکتوریا تصمیم گرفتند از انگلستان دل کنده و راهی ایالات متحده شوند، کاخ باشکوه بکینگهام را ترک گقتند. این کاخ 17 هکتاری دارای استودیو ضبط موسیقی، باشگاه بدنسازی و اتاق مخصوص بیلیارد به همراه 11 اتاق خواب است. کاخ بکینگهام حدود 29 میلیون یورو قیمت گذاری شده است.

 لیونل مسی (بارسلون)
هر چند که مسی در حال حاضر در عمارت 14 میليون یورویی خود اقامت دارد؛ اما بعد از اتمام پروژه ساخت خانه جدیدش، از تمام فوتبالیست های بزرگ دنیا در این زمینه هم سبقت می گیرد و صاحب گرانقیمت ترین خانه مسکونی در بین ستارگان دنیای توپ گرد خواهد شد. خانه‌ای که بعد از ساخت 35 میلیون یورو ارزش خواهد داشت.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







مربوط به موضوع : <-CategoryName->
نویسنده علی زارع مهرجردی در سه شنبه 7 آبان 1392 |

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir

موضوعات مطالب
آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهنگی،اجتماع





برچسب‌ها